Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

ebay bee tree

πρόσφατα είχα κάνει μια αγορά μέσο ebay... παρήγγειλα τους σπόρους από το μελισσοκομικό φυτό bee tree... μου ήρθε ένα μνμ ότι μου έγινε μερική επιστροφή των χρημάτων μου. στην αρχή επειδή δεν ξέρω και καλά αγγλικά πίστεψα ότι κάτι δεν πήγε καλά με την παραγγελία και εκνευρίστηκα λίγο... τελικά ο πολίτης που μίλησα μαζί του ήταν πολύ γατόνι, βρήκε πιο φθηνή μεταφορική και μου χρέωσε λιγότερο τους σπόρους... ενώ θα μπορούσε λογικά να βγάλει μεγαλύτερο κέρδος...συνήθως δεν διαφημίζω κανέναν στο blog μου. άλλα ούτε και έχω κάποιο κέρδος να τον διαφημίσω άλλα ο άνθρωπος είναι επαγγελματίας. αν θέλετε σπόρους από αυτό το φυτό θα σας πρότεινα να παραγγέλλετε από τον συγκριμένο.....

http://www.ebay.com/itm/262325009998?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Σας παραθέτω και το μνμ που μου έστειλε.

Zilvinas Junevicius just sent you a refund

Nov 3, 2016 01:04:25 PDT
Transaction ID: 6TF8699269363652M
Dear Kogios Pantelis,
Zilvinas Junevicius just sent you a partial refund of £0.94 GBP for your purchase.
If you have any questions about this refund, please contact Zilvinas Junevicius.
The refund will go to the card you paid with.
To see all the transaction details, please log into your PayPal account. It may take a few moments for this transaction to appear in your account.
Seller
Zilvinas Junevicius
paypal@sodinu.lt
Note from seller
SeedsWorld - refund for overpaid shipping - GBP 0.94

Original transaction details
DescriptionUnit priceQtyAmount
BEE TREE (Evodia Hupehensis) 20+EXTRA seeds (#53)
Item #: 262325009998
£1.11 GBP1£1.11 GBP
Shipping and handling:£1.09 GBP
Insurance:£0.00 GBP
Total:£2.20 GBP
Refund to MasterCard Card XXXX-XXXX-XXXX-2194:£0.94 GBP
Yours sincerely,
PayPal


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου